Ledelsen
Ledelsesteamet udgøres af rektor, vicerektor, 2 uddannelseschefer og økonomichef.
Rektor varetager overordnede tværgående opgaver, skolens kontakter til stat, region, kommune og omverdenen i øvrigt. Rektor er sekretær for bestyrelsen, har personaleansvar for ledelsesteamet og udvalgte stabsområder.
Vicerektor og uddannelsesledere har personale- og driftsansvar indenfor udvalgte stabsområder. De varetager desuden tværgående opgaver.
Ledelsesteamets opgaver er overordnet at:
- Formulere skolens værdier, mål og strategier og omsætte disse i samarbejde med relevante udvalg til realistiske og konkrete planer
- Tegne organisationen indadtil og udadtil
- Skabe forudsætningen for en handlekraftig og beslutningsdygtig bestyrelse
- Skabe en attraktiv arbejdsplads
- Lede teams og den enkelte medarbejder
- Planlægge og sikre organisationens og den enkelte medarbejders kompetenceudvikling
- Gennemføre MUS og GRUS
- Sikre en effektiv økonomisk drift
- Sørge for et højt informationsniveau og en effektiv og relevant kommunikationsstruktur
- Udvikle kvalitetssikringssystemer og gennemføre kvalitetskontrol af alle sider af skolens drift efter en enkel og gennemskuelig plan
Charlotte Burgdorf Guldager Damgaard
(CD)
Ledelse, uddannelseschef, underviser