Spring til indhold

Ledelsen

Ledelsesteamet udgøres af rektor, vicerektor, 2 uddannelseschefer og økonomichef.

Rektor varetager overordnede tværgående opgaver, skolens kontakter til stat, region, kommune og omverdenen i øvrigt. Rektor er sekretær for bestyrelsen, har personaleansvar for ledelsesteamet og udvalgte stabsområder.

Vicerektor og uddannelsesledere har personale- og driftsansvar indenfor udvalgte stabsområder. De varetager desuden tværgående opgaver.

Ledelsesteamets opgaver er overordnet at:

  • Formulere skolens værdier, mål og strategier og omsætte disse i samarbejde med relevante udvalg til realistiske og konkrete planer
  • Tegne organisationen indadtil og udadtil
  • Skabe forudsætningen for en handlekraftig og beslutningsdygtig bestyrelse
  • Skabe en attraktiv arbejdsplads
  • Lede teams og den enkelte medarbejder
  • Planlægge og sikre organisationens og den enkelte medarbejders kompetenceudvikling
  • Gennemføre MUS og GRUS
  • Sikre en effektiv økonomisk drift
  • Sørge for et højt informationsniveau og en effektiv og relevant kommunikationsstruktur
  • Udvikle kvalitetssikringssystemer og gennemføre kvalitetskontrol af alle sider af skolens drift efter en enkel og gennemskuelig plan
Kristine Kortnum (KN)
Ledelse, rektor
Anders Ølsgaard Larsen (AL)
Ledelse, vicerektor, underviser
Simon Bregendahl Madsen (SB)
Ledelse, uddannelseschef, underviser
Charlotte Burgdorf Guldager Damgaard (CD)
Ledelse, uddannelseschef, underviser
Anna Arildsen (AM)
Ledelse, Administration, Økonomichef